Vasile Ilie, vicepreședinte al PD-L Suceava și al Consiliului Județean Suceava, împreună cu Gheorghe Cărăbuș și Gheorghe Flutur, au pus la cale în vara anului 2010 suprimarea mea, prin metode teroriste, dându-mă afară din jobul unde realizasem numai performanțe, la Biblioteca Bucovinei. Scopurile lor au fost acelea de a masca fapte personale grave. Același Vasile Ilie, împreună cu soția, ex-judecătoare și actualmente notar public, Valeriana Ilie, este unul din capii mafiei din politica suceveană, dirijând mafia cu gulere albe din Justiție cu comandă politică: complotul dintre Vasile Ilie, ca președinte PD în anii 90, Valeriana Ilie, soție, judecătoare pe atunci, Vasile Mandici, client PD, Prim-procuror al Tribunalului Suceava pe atunci, Andronic Dorin, juristul PD, autor al crimelor în serie, arestat pentru fapte comise în formă continuată și calificată în anii 90, ca fapte de înșelăciune și falsuri, au condus la spălarea infractorului, în timp ce victimele au fost sacrificate, eu am fost dată afară din casa mea și purtată 15 ani în procese, sănătatea fiind distrusă, acum în fază terminală. Detalii ale cazului de înaltă corupție de partid și de stat de la Suceava sunt pe blogul meu. Legea îmi permite, la ora actuală, să public detalii cutremurătoare ale acestui caz de nemernicie și de corupție. Alte cinci victime ale lui Andronic și Ilie numai în acest dosar au decedat deja, și nu din cauze clare: Ungurașu, Coslac, Lavric, Adumitroaie. În tot acest timp de 15 ani, infractorul Andronic a candidat pentru Președinția României, pe listele PD pentru Parlament fiind impus chiar de Ilie, chiar după eliberarea lui Andronic din arest, apoi pentru Parlament pe listele partidului Cerveni și apoi UDMR. Ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic, Vasile Ilie a devenit repede din președinte PD posesor de funcții în PSD, apoi vicepreședinte al PD-L, funcție pe care o deține și la ora actuală, ca și aceea de vicepreședinte al CJ Suceava. Cu toate că este un infractor și un cap al mafiei, continuă să apară în public la dreapta lui Gheorghe Flutur, președintele PD-L și președintele CJ Suceava. Anul trecut, complotul acestor actori ai mafiei înalte cu gulere albe a urmărit, prin asociere cu mafia antisemită transpartinică, suprimarea mea, lucru care s-a și întâmplat în iulie 2010. Numai reacția presei naționale și internaționale, coroborată cu toate asociațiile culturale, civice și politice oneste și democrate mi-a salvat viața. După ce m-au dat afară din casa mea, lăsându-mă pe drumuri și batjocorind legile și Constituția, după ce m-au exclus prin intrigi și calomnii din toate mediile în care mă afirmasem prin muncă, valoare și atitudine, acești complici în crime și corupție înaltă au urmărit să mă elimine până și din jobul de la Biblioteca Bucovinei, care îmi asigură existența și supraviețuirea de scriitor dedicat: faptul că am denunțat neîncetat fărădelegile comise de aceștia cu sânge rece împotriva mea și a altor cetățeni onești și faptul că nu mai reușeau să-și acopere crimele i-a condus la organizarea acestui complot criminal pentru care s-au asociat Ilie, Flutur și Cărăbuș.
 
Rușine, Vasile Ilie!
Rușine, Andronic Dorin!
Rușine, Vasile Mandici!
Rușine, Aurel Curcă!
Rușine, Valeriana Ilie!
Rușine, Ioan Ursărescu!
Rușine, Gheorghe Flutur!
Rușine, Cărăbuș!
Rușine tuturor ramurilor acestei rețele care distruge România, în maniera cum ați distrus voi ideile de justiție și de dreptate. Reprezentați o clasă de oameni fără lege și fără Dumnezeu, pe care nu voi înceta să o denunț până la moarte. Dacă democrația a murit în România, ea a murit prin fiecare astfel de individ de calibrul vostru imoral și prin fiecare faptă de lașitate, de corupție, de asociere în vederea comiterii de acte ilegale, de deturnare a libertății tuturor după bunul plac al câtorva Nași din toate partidele și instanțele Justiției, între care vă numărați. Și voi, ca și atâția alți lideri politici și magistrați români, ați transformat România într-o rețea de crimă organizată a gulerelor albe cu comandă politică. Pentru aroganța voastră de a sfida bunul simț, pentru nerușinarea de a nesocoti legile țării care vă plătește regește dintr-un buget stors în chinuri de la cetățenii care v-au votat, pentru trufia de a încălca întreaga Constituție, dar și drepturile omului și ale cetățeanului, voi trebuie să dați socoteală, cât de repede, în fața Justiției și a Opiniei Publice. Chiar dacă Justiția Română pare că a abdicat de la menirea sa, Justiția divină vă va administra exact atâta recompensă câtă meritați după faptele voastre, dar măcar Opinia Publică să fie avizată asupra lipsei dvs. de scrupule în ceea ce privește maniera dvs. de a concepe actul de guvernare, uitând că ar trebui să fiți în slujba legii și a statului de drept, și nu de partea grupurilor de crimă organizată.
 
Angela Furtună
25 octombrie 2011
 

 

Lasă un răspuns

