Angela Furtuna a fost decorata de The World Organization of Bukovinian Jews cu Premiul de Excelenta
Diploma si Premiul de Excelenta pentru Angela Furtuna din partea The World Organization of Bukovinian Jews martie 2011 1

 

Acum două zile, într-un plic sosit din Ţara Sfântă, am primit DIPLOMA DE  MERIT care mi-a fost decernată de The World Organization of Bukovinian Jews odata cu PREMIUL DE EXCELENŢĂ pentru creativitate, pentru Spiritul Dreptăţii manifestat în ultimii ani în evoluţia mea profesională, socială, politică şi civică, pentru denunţarea ascensiunii antisemitismului şi pentru mai buna înţelegere a Iudaismului în lume, inclusiv pentru originalitatea mijloacelor literare şi estetice adoptate în acest scop.

The World Organization of Bukovinian Jews a plantat în onoarea mea 10 copaci în Ţara Sfântă în Pădurile de pe Muntele Carmel, în semn de preţuire şi de respect.

Mărturisesc că toate aceste gesturi de iubire mă emoţionează şi îmi spun că Binele este întotdeauna dus mai departe de acele tipuri de conştiinţă forjate de etic, de bunăcredinţă şi de căutarea Adevărului şi a Frumosului.

De acum înainte, o mare schimbare se prefigurează în viaţa mea. Oricâte piedici îmi vor mai apărea în cale, oricâte neînţelegeri ori distorsiuni, voi şti că undeva, în această lume, aici, acum, şi mereu, cresc, atât în pământul României mele, cât şi în pământul Ţării mele Sfinte,  rădăcinile noastre comune, din care ne tragem aceeaşi sevă, aceeaşi umanitate şi aceleaşi valori. Poate că unul din cei zece copaci de la Muntele Carmel sunt chiar eu, Omul Frumos care nu va înceta să lupte, să creeze şi să spere.

 

Mulţumesc, The World Organization of Bukovinian Jews! Primiţi asigurarea nobilelor mele sentimente de preţuire şi de iubire! Ad mea veesrim!

 

Angela Furtuna

18 martie 2011

Lasă un răspuns

