http://www.youtube.com/watch?v=nwGfBCQ3QEs&feature=related

we are thousands years of sorrows


e doar un alt cod vibrând în spațiul ce se naște din mine numai

pentru

mine

și pentru timpul rămas în mine

cupă cu polen albastru sonor

e doar un ritm de inițiere în ritualul care precede toate iluminările

deconstruiri

ce nu mă ating atunci când mă înfășoară lin în filactere

să fiu aici ca și cum mi-aș traversa sângele

cu o accelerație nouă

mâine voi merge la piramide și voi redeveni evreica nemuritoare care își străbate deșertul purtând o piatră în spinare cocoașă de axe ce nu se intersectează

o, pași fără întoarcere în acel adânc

din care eu pentru mine

privire

eu întoarsă la cei ce se satură numai petrecându-mă dincolo

ce este acel freamăt

eu

îmbrățișând nisipul

cu palme de femeie pe care argintul filigran și gratii

ce este alunecarea somnului alb într-o altă pozitivitate

eu

reazem pentru cine va fi să mă găsească

ce este acel nimic dincolo de care stă totul

și pe care totuși ascunderea îl golește nu îl umple

eu nu voi mai avea timp nu voi afla nu

Lasă un răspuns

